Familjen

Ahh nu har då båda mina bröder kommit hem med sina flickvänner och mamma och pappa håller på med maten "varmaräkor" heter det vi ska bjuda på idag och nyss så slog jag in två paket till John & Marcus för över julen så var vi ju i Åre så det var ju inte så lätt att ta med en massa paket så det blir en liten mini jul här hemma framför bingolotto :) Mysigt mysigt.
Imorgon är det nyårsafton då blir det att klä upp sig fint och äta middag antingen hos oss eller hos Kristina men det lutar åt Kristina för dom har ju småbarn och då är dte lättare att vara hos dom :) och efter det blir det väll kanske att gå hem till Elin och hennes kille Fredd och Annie och kanske några till och fira nyår, jag får se hur det blir:).

Nu 2008 men vänta några timmar så är det redan 2009 shit vad tiden går fort:).


Kram på dej sötan:)


Kommentarer
Postat av: www.flickanheterbeatrice.blogg.se

2008 gick jättefort & jag saknar dig!<3

2009-01-01 @ 21:22:35
Postat av: www.flickanheterbeatrice.blogg.se

2008 gick jättefort & jag saknar dig!<3

2009-01-01 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0