Hilma är min idol:)

Idag blir det oskarshamn och köpa madrasser till min nya säng:) så det blir att flytta in i sitt nya rum i kväll med:) men vad ska man göra mer idag förutom det då? får väl hitta på något sen när jag kommer hem och har fixat det sista i rummet.

Tyckte ni det var rätt person som vann IDOL?? jag tyckte/tycker Kevin är en jätte duktig sångare men jag hade hoppats mer på Alice, jag & mamma satt med telefonen i handen typ hela kvällen igår framför IDOL och satt och ringde in på IDOL Alice nästan hela tiden men vad hjälpte det?? jaja jag tror ju att Alice kommer att bli mer känd ändå för det är alltid tvåan som får åt sig äran och blir mer "poppis" :).

Julen närmar sig:D och precis om 6 dagar åker vi till Åre och ska fira jul min älsta bror John och hans flickvän Hanna  och min andra bror Marcus och mamma & pappa och Kristina & Magnus & Emma och Hilma ska med och såklart jag med:)

 Hilma badar:)
//Kram på er alla:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0