Ut & leka

Hejsan alla glad samt arga idag låg man då kvar länge i sängen (är jätte trött) men efter att jag kommit ner från sängen (våning säng) så blev man ju snabbt lite piggare än innan så efter det så åt jag en jätte god frukost med tomtegrött och smörgås sen så blev det att följa med Kristina ner till affären och där köpte hon lite saker till barnen som saker dom kan sätta på skidhjälmen.

Nu sitter man i alla fall & ska äta våfflar och sen ska vi ut i backen och barnen ska äka skidor samt pulka så får väll slänga i mig våfflan nu så jag orkar vara ute och "leka" med barnen sen:)



På bilden ser ni Emma & Hilma när dom var lucior:) kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0