Lite som har hänt...

Dagarna går så fort så jag hinner knappt med att skriva på bloggen :) ska göra mitt bästa med att hinna med bloggen men det är inte alltid så lätt det är så mycket annat som ska göras. Kan i alla fall försöka minnas tillbaka lite vad jag har gjort dom senaste dagarna hehe:) i lördags fyllde min gullunge Hilma 2 år grattis på henne:) <3 det har faktist inte hänt så där jätte mycket "bra" saker har tillexempel varit sjuk är det lite nu med  det har gått lite upp & ner med det. Min bror Marcus har flyttat hemifrån oxå:) han bor jätte fint i en tvåa i Ruda. Har tänkt på en sak snart är det jul asså shit vad tiden går fort:)  //Kram


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0