Min helg:)

Ahh nu har man då inte skrivit på några dagar "har inte hunnit" har haft fullt upp, i fredags var jag, Kristina, Emma och Elin i Kalmar och var inne på "Rusta" och några andra affärer jag inte minns namnet på :) men en utav dom affärerna så hittade Elin och jag skit gulliga leksaker XD ett leksakskylskåp som var gjort i trä och rosa vart det med hehe jätte sött. I lördags ägnade jag min tid åt att vara barnvakt åt mina älsklingsbarn Emma & Hilma för att Kristina och Magnus skulle hjälpa till på en julmarknad som var i Ruda så där gick jag ner med barnen och kollade lite (fast det var inget för mej) XD Så Hilma och jag satt oss på pizzerian sen och åt (Emma stannade kvar hos Kristina) det blev oxå en lyckad dag fast var trött man var sedan när man kom hem därifrån. I söndags asså idag så åkte Marcus (min bror) och Louise (hans flickvän) och jag och mamma till Kalmar och köpte ett par jeans och var inne på IKEA och tittade lite medan Marcus handlade förfullt i alla affärer och sedan var mamma och jag inne i en leksaksaffär XD hehe och hittade ett gulligt paket till Hilma som snart fyller två år (den 6 December)

  
Bilden är tagen på kreta av : Jeanette Andersson (mej)


Kommentarer
Postat av: Helena

Fin blogg..gillar verkligen utseendet på den=)

2008-12-08 @ 15:44:46
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: kristina

Hej sötnos.:)

2008-12-10 @ 08:39:09
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0