Bubbla och sola:)

Idag så har jag varit i skolan (som vanligt) och när jag hade slutat så hämtade mamma och Kristina mig och sedan åkte vi och handlade och åkte och slängde skräp och var på macken en stund och där åt vi ockå lunch, sedan så åkte Kristina och jag och hämtade barnen på dagis (Emma och Hilma) Emma skrek mamma för fulla munnar och gav sin mamma en kram (Kristina) och Hilma skrev Nett för fulla munnar och gav mig en kram:) *hihi*, dom är för söta.
När vi kom hem från dagiset så åkte vi hem till Kristina,Emma och Hilma och hoppade studsmatta (eller dom hoppade och jag kollade på och fotade fast med Kristinas mobil) och sedan så gick Emma,Hilma och jag hem till mig och blåste såpbubblor och solade och så har vi sparkat boll lite grann, pappa hller på att grilla och mamma håller på med maten till det grillade, det ska bli så gott och nu när det är så fint väder så är det ju ännu roligare att äta grillat och vara ute:).
Jag glömde att säga vad barnen gjorde och dom solar och så blåser dom bubblor som dom tyckte var så himla roligt men man får fylla på vatten och diskmedel ganska ofta för dom har hällt ut några gånger hehe men det gör ju inget det är ju bara vatten och diskmedel som sagt. Emma ligger mäst i solstolen och "solar" som hon säger att hon gör och så blåser hon bubblor medan hon solar men Hilma hon håller sig mer till att bara blåsa bubblor för det tyckte hon var roligast:).
Nu ska vi snart äta jag ska i alla fall gå och leka med barne nu.
Kramar Nettan!

Emma och Hilma blåder bubblor:)

Emma och Hilma.

Hilma tar "bubbel" *hihi*

Och Hilma blåser "bubbel" *hihi*

Sötisen:)

Klemman ska blåsa:)

Sötisen:)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fina bilder på fina tjejer :)

2009-04-24 @ 22:18:50
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Kristina

Nauw, söta:))

2009-04-25 @ 13:19:30
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: Nettan

Beatrice; heha ja:)

2009-04-26 @ 12:52:37
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: Nettan

Kristina; Klart dom är:)

2009-04-26 @ 12:55:38
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0