Magont och den hemska saknaden!

Idag fick mamma hämta mig ifrån skolan pga att jag hade/har jätte ont i magen och mår illa och känner mig yr (kändes värre förut), har inte gjort mycket allt idag bli yr och typ svimfärdig och jag ska hålla på och röra på mig och så, så det blir att mäst sitta och ligga ner idag, ska gå och lägga mig snart också för är så himla trött men jag får se om jag kan somna för inatt så hade jag jätte problem med det fast än att jag var trött.

Jag badade en stund förut i vårt bubbelbadkar för att typ slappna och tänka på annat än mitt magont men det gick inte hade grymt ont i magen för det. Men det var som alltid lika skönt att bada för det, med massor utav badskum ska det vara:) *hihi*. Någon som har ett bra tips mot magont??



Imorgon kommer Emma och Hilma hem *jippi* har saknat mina sötnosar jätte mycket (dom har varit hos mormor och morfar) .
Jag saknar er men ni kommer åter och jag saknar en annan person men han kommer aldrig åter, saknaden är inte densamma och saknaden är inte lika stor för dessa personer, Magnus Olofsson jag saknar dig så himla mycket och jag kan inte fatta än att jag aldrig mer får se dig och vara vid din sida, att veta detta gör jätte ont i mitt hjärta.

♥Mina två prinsessor♥
 
♥Magnus i mitt hjärta där segrar du♥

Saknaden är grym efter dig men jag hoppas att vi syns snart igen


Kommentarer
Postat av: m

Hejsan, har du lust att följa varandras bloggar via bloglovin? Hade varit kul om du ville, och i så fall kan du ju skriva tillbaka när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt :)

Ha det super bra, kram

2009-04-28 @ 16:49:27
Postat av: Martina

oj glömde skriva in min blogga adress på kommentaren ovan :P

2009-04-28 @ 16:50:28
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: Martina

svar. ja okej vad kul, då lägger jag till dig :)

2009-04-28 @ 19:32:38
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: Nettan

Martina; Vad bra:)

2009-04-28 @ 20:57:31
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0