Twilight!


Idag har jag varit i skolan och efter det så kom mamma och hämtade mig och vi två åkte iväg till stan (Oskarshamn) där handlade vi lite och mamma köpte ett par byxer,och sedan åkte vi till macken och där lånade jag en film, och jag såg att Twilight hade kommit så jag var bara tvungen att låna den (har hört så mycket bra om den) så mamma släppte av mig hemma och sedan åkte hon till "punkten" (En barn/ungdom verksamhet) och skulle jobba ett litet tag så jag har kollat på film. Twilight var jätte bra och så är ju Edward Cullen (Robert Pattinson) så himla snygg *hihi*:).

Snart så ska jag se "Andra Avenyn" som bara är ett måste för den serien är så himla bra och har man börjat kolla kan man inte sluta:) *hihi*.


Imorgon är det 5 veckor sedan du lämnade oss och denna värld, tiden går men allt känns fortfarande lika overkligt och så himla hemskt. Jag finner inga ord för hur mycket jag saknar dig och det går inte att beskriva hur tomt allting känns utan dig i vår närhet och det går inte att förklara hur mycket du har betytt för mig och hur mycket jag älskar dig.
Jag säger inte att jag älskade dig som den underbara person du var jag säger att jag älskar dig som den underbara personen du var för i alla fall om du inte är här så kommer jag alltid att älska dig ändå.
Men jag hoppas att vi ses snart igen på andra sidan.
Kramar Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0