Tankar och funderingar...

Hejsan, idag mår Hilma betydligt mycket bättre än igår och det är ju bra, nu har hon inte så hög feber som igår (bara lite) och näsan rinner inte på henne längre och nu är hon "normal" alltså lika busig som vanligt och inte den trötta Hilma som hon har varit ett tag. Gillar inte att se dig må dåligt men nångång blir vi ju alla sjuka men ändå jag kan ta allt istället för att du ska må dåligt. Nu när Hilma har avrit sjuk så har hon bara velat sova hela tiden och bli buren och mysas med hela tiden (hon är mysig i vanliga fall också) det är jätte mysigt, jag skulle kunna ligga en hel dag ihop med Hilma och bara mysa=). Hilma du ska veta att jag älskar dig så kopiöst mycket.


Jag har tänkt så mycket på vart du är nu, jag tror att det finns ett liv efter döden, det skulle vara så konstigt annars om vi levde nu och lärde oss jätte mcyket och sen plötsligt tar livet bara slut, det funkar ju inte allt vi har lärt oss måste vi ju ha nytta av i vårt andra liv, eller vad tror ni?

Ni får tycka att det låter hur dumt som helst men Magnus en god familjefar och en underbar vän som hade levt halva sitt liv och lärt sig mycket under sin tid både när han var familjefar och när han inte var familjefar ska all den erfarenheten om livet bara kastas bort? Ska alla dom som dör bara vara döda och inte få ytterligare en chans?
nej det tror inte jag , jag tror att alla som dör komer till ett underbart ställe där alla träffas på nytt, så när jag går bort någon gång i tiden så kan jag träffa Magnus igen, så hoppas jag att det är för då har vi alla en chans till.

Det flyger runt så mycket tankar i mitt huvud just nu så jag vet inte vad jag ska ta vägen men att skriva ut vad man tänker hjälper för mig, så ibland kan det stå hel tokiga grejor på min blogg men detta är min terapi just nu så.


Nu ska jag gå och göra nytta fast det blir det ju såklart inget med det men jag får väl tyccka och tänka hihi.
Magen kurrar så nu ska jag äta lunch.
Kramar Nettan!

Gammal bild men den duger väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0