I all denna sorg är det viktigt med ett skratt!

Hejsan
Igår gick jag och Tina och lade oss alldeles för sent och så sov vi ganska länge idag, men vad gör det när man ändås är ledig ibland är det skönt att bara ta det lungt och inte göra någonting. Efter att Tina och jag hade gått upp och ättit frukost och jag hade duschat och sminkat mig och fixat håret så gav vi oss i väg till "macken/pizzan" där Elin var.
Fred jobbar på pizzan idag med så Elin var där också så vi 3 satt och pratade medan det var lung på pizzan medan Tina var hemma och fixade iåning sig, när Elin hade beställt mat så skulle jag hem och äta och Elin ville inte sitta där själv och jag var ju tvungen att gå hem och äta så att det blev att vi dumpade Fred vid pizzan och Elin följde med mig hem och Tina också för hon såg oss när hon var vid sitt hus så hon sprang ut och följde med.
Nu har jag och mamma,pappa,Emma och Tina ätit mat, lamm och potatisgratäng med sås det var jätte gott (Elin satt uppe vid tv:n och åt schnitzel med mos). Vid 5 ska jag och mamma,pappa åka till Kalmar och gå på bio och se Fast & Furious;), det ska bli kul. Just nu sitter jag och lyssnar på "Himlen är oskyldigt blå" med Ted Gärdestad, den är så vacker och sorgslig och så påmminer den så mycket om sakanden efter Magnus.

Men nu ska jag vara lite social mot mina kompisar.
Kramar Nettan!

 Jag saknar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0