Ta inte allt förgivet allt kan förändras!

Idag har det varit fint väder ute som dom andra tidigare dagarna fast idag var det mer blåsigt än igår.
Har varit med Elin,Fred och Tina idag fast Fred jobbade till 21.00 så vi var vid hans jobb och snackade och hade oss.
Vi har verkligen inte gjort typ någonting idag bara tagit dagen som den kom och slappat.

Jag orkar verkligen inte med att planera så mycket längre efter detta, för man planerar och planerar men livet kan förändras på bara några få sekunder, jag vet mitt liv förändrades på några sekunder och vi hade planerat och på bara några sekunder så förstördes allt, vad är det för mening med att planera upp livet när det ändås kan förstöra på bara några sekunder?.

Just nu sitter Tina här bredvid mig och leker med min kamera haha, Elin och Fred gick nyss hem och det blir nog att Tina ska sova över hos mig.


Föresten GLAD PÅSK på er.
Emma och Hilma fick vars ett påsk ägg av mig idag och jag var visst inte den ända som hade gett ett hihi (deras mormor och morfar & mostrar och kusiner var där idag och gav också) men det tyckte inte banen gjorde något för dom blev lika glada för det=).
Jag fick också ett påskägg utav Kristina,Emma,Hilma och Magnus, tack era underbara människor och tack din underbara ängel Magnus.

http://www.youtube.com/watch?v=lmraSecyJ8U
 "Himlen är oskyldigt blå" med Ted Gärdestad, jag sitter och lyssnar på denna låt om och om igen den är så bra och sorglig man tänker på saknaden av Magnus när man hör denna, så bara för det så  älskar jag denna låt♥
Kramar Nettan!


♥Tack ni är för underbara♥
Kändes så rätt när Kristina gav mig påskägget och sa att det var från henne,Emma,Hilma och Magnus, för det är så det ska vara, för någonstans där ute finns du ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0