Starka ord från små barn!

Idag sov jag riktigt länge men det behövde verkligen jag för det har inte varit så lätt att sova på sistone efter detta som har hänt. När jag hade duschat och fixat iåning mig så åkte Kristina,Hima och jag till Kalmar (Emma var med mamma) i Kalmar så var vi inne på "City gross" och handlade, jag köpte bland annat en pottsitts man ska sätta på toasittsen som en potta som Hilma kan använda när hon är hemma hos mig=).
När vi var hemma efter handlandet så hoppade Hilma och jag studsmatta, Hilma är jätte duktig på att hoppa runt själv och är inte det minsta rädd. Efter ett tag när Kristina,Hilma och jag kollade på tv:n så kom mamma och Emma (Emma hade varit hos mina kusiner och lekt och det tyckte hon var jätte roligt) och jag följde med mamma hem och lånade med mig ett par läsglasögon (Kristina har köpt 3 läsglasögon som är nästan lika dana ) för jag tyckte dom var jätte snygga *fniss*=).
Hilma säger ofta "pappa" i många meningar, det rör starkt mitt hjärta när Emma och Hilma pratar om pappa och säger att dom gillar han jätte mycket, att två små barn som inte är mer än 2 och 5 år kan säga så starka ord som berör på djupet, barn är verkligen livet=).
Snart blir det att kolla på 4:an för det är en söndagsfilm klockan 21.00.
Kramar Nettan!

Hilma är en duktigt tjej på att hoppa studsmatta=)

Sötast=)

Bebis ramlade men lika glad är hon för det.
Jag kommer alltid att minnas att du älskade mig som din egna dotter.
Jag kommer alltid att älska dig Magnus som min andra pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0