Min dikt till Magnus!

Snart så tar vi farväl snart så är tiden här, det hemska har hänt och snart så säger jag mitt sista ord till dig jag vet att du ej kan svara men jag vet att var jag änn är så hör du mig. Hur jag änn mår oavsett väder, dag eller år så ska jag dig alltid minnas. Oavsett om jag skrattar eller gråter så bär jag dig alltid med mig, för i mitt hjärta så kommer du alltid att finnas min älskade Magnus. Snart så plinga klockor och till kyrkan vi alla gå, där inne kommer vi att se dig men inte som vi har sett dig för men när vi sjunger så vet jag att du hör våra röster till dig.
Och när jag gråter ska jag veta att du är min tröst i alla fall om du inte är här så är du ändås hos oss i våra hjärtan.
Hoppas du har det bra där du är nu.
Vår älskade Magnus


Kommentarer
Postat av: Eliin

Saknad !

Jo , du har blivit utmanad av mig , finns på min blogg , övertexten heter utmaning , läs noga och gör samma sak !

2009-04-17 @ 23:06:24
URL: http://starstukk.blogspot.com
Postat av: Nettan

Eliin; Kommer alltid att vara saknad<3.

Okej det ska jag försöka göra

2009-04-18 @ 13:43:15
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0