Skulle ha räckt om du bara fanns i vår närvaro!

Vilket underbart väder det har varit idag, solen har skinit hela dagen och klar blå himmel utan ett endaste mål i sikte.
Det har verkligen varit toppen väder, och under rasterna i skolan har jag och mina kompisar sutit ute mot väggen (mot skolväggen det är varmast där) och solen låg på hela tiden.
Men dock har jag varit jätte trött och knappt orkat med något (blev kanske så plötsligt men så mycket sol och värme så blev nog trött av all värme). Efter skolan åkte mamma och jag till Oskarshamn medan mamma och pappa var på något och pratade, sedan efter det så åkte vi hem och åt och jag var med Elin och Fred efter det, vi har pratat om allt möjligt mellan himmel och jord, tjejsnack kan man kalla det så i detta syftet får Fred vara en Fredrika *fniss* =).

Någon som har vait med om några april skämt idag? själv så har jag inte varit med om några eller vissa har försökt men inte lyckats så bra, känner ingen lust att skämta om saker och ting.

Till Magnus;
Idag är det precis en vecka sedan du lämnade oss, vi alla var riktigt chockade just då och fattade inte att detta var sant att du hade lämnat oss. Det känns inte än som att det är sant ännu, det känns som att du är på "semester" och ska snart komma hem till oss igen. Tyvärr kommer du aldrig mera hem, men jag tror att du har det jätte bra och på tala om "liv efter döden" det tror jag på jag tror att du har kommit till ett underbart ställe där alla träffas efter döden.
Du har säkert det bra men vi dina nära och kära har det absolut mindre bra här nere på jorden.
Jag kan skriva hur långt brev som helst hur mycket jag saknar dig men vad spelar det för roll, när vi aldrig mer får hem dig ändå, men en sak ska du veta jag saknar dig som bara den, det känns så himla konstigt att du är borta från våra liv men från hjärtat kommer du aldrig bort, där sitter du och kommer alltid att sitta.
Snart är begravningen för dig och det känns så konstigt för jag vill bara att du ska vara här istället för allt detta, men dig får vi ju aldrig mera tillbaka så jag ska ta ett sista farväl i kyrkan till dig. Jag kommer säkert att må jätte dåligt när det just är dags att åka till begravningen och just där kommer jag nog att må skit och just där kommer jag verkligen att fatta att du aldrig mer kommer tillabks. Jag vet att jag kommer må jätte dåligt i kyrkan och att jag verkligen behöver stöd inne i kyran men jag skiter i det jag gör detta för din skull Magnus, jag vill verkligen ta ett sista farväl av dig och säga dom sista orden till dig.
Fan vad jag saknar dig snälla kan vi inte spola tillbaks tiden och så behövde aldrig detta ha hänt och du kunde ha varit hos oss, och vi kunde ha satt upp det där lakanet där det skulle stå "Jeanette 16 år" på och hunnit åkt til "leos lekland" en gång till om inte fler för det tyckte vi ju alla var så roligt där, och du kunde ha åkt till Gotland som du verkligen ville för du hade aldrig varit där, vi skulle ha hunnit kolla på fler skräck filmer som vi 3 gillade att kolla på och mycket mycket mera skulle vi ha kunnat gjort, det skulle bara ha räckt om du var här och fanns till i vår närvaro.
Vi alla saknar dig Magnus Olofsson
och du kommer alltid att vara en älskad person
♥R.I.P Vår Magnus♥


Kommentarer
Postat av: Eliin-elle

Saknad <3 , shit vilket tjej snack ;)

2009-04-02 @ 09:53:39
URL: http://starstukk.blogspot.com
Postat av: Nettan

Han kommer alltid att vara saknad<3. Klart att det var tjej snack hehe, inte killsnack precis hehe;)

2009-04-02 @ 15:07:56
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0