Det suger kraften ur mig.

Har ingen större lust att göra något har inte heller haft lust att göra något idag, så skolan var rätt seg idag för att jag är så grymt förkyld, näsan rinner stup i kvarten och hostar gör jag med och halsen svider som bara den, känns desutom som att jag har feber, usch hatar att vara sjuk.

Imorgon efter skolan bär det nog av till IKEA för att handla lite. Jag somnar nog tidigt ikväll för jag är jättetrött och usch denna dumma förkylningen suger verkligen energin ur mig.
 
Hoppas ni har det bra i alla fall.

En liten Nett
Kramar Nettan!



Kommentarer
Postat av: Freia - 15 år och gravid

Sv: Det är super bra med både mig och bebisen, han/hon växer och allt är som det ska:)

Hur är det med dig?

P.S gullig bild

2009-08-27 @ 14:33:44
URL: http://denniondemanaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0