På stranden!


Emma som sitter på stranden och bygger sandslott

Dom båda är jätteduktiga i vattnet och på att simma, men Hilma rör inget på armarna hehe:)

Jag,Hilma och Emma i vattnet

Emma och Hilma skulle hoppa ifrån bryggan ned i vattnet nästan hela tiden, här hoppar Emma ned till mig rakt ut i luften.

Jag & Hilma och Emma i bakgrunden:)

Hilma som hoppar ned i vattnet till mig, och Emma som står på bryggan

Emma och Hilma som simmar:), och jag bredvid lilla Hilma

Det var en lyckad dag med mina älskade, och en massa god fika på stranden blev det också.
En massa hopp i vattnet och en hel del simturer i det blå gillade både Emma och Hilma, desutom jag också.
Det var varmt i både vattnet och i luften och en massa folk var det på stranden desutom, detta gör jag gjärna om för det var väldigt roligt och mysigt och skillde sig lite mot våra vardagliga sysslor.
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0