Första dagen i skolan!

Hello, idag gick jag upp klockan 7 efter många om och men (var fruktansvärt trött), och jag började skolan klockan 9 så mamma skjutsade mig dit. Jag var jättenervös om hur det skulle vara och vad vi skulle göra, vilka jag skulle gå med och hur jag skulle se ut och såvidare:).

Det var inte alls så farligt som jag hade ställt in mig på, när jag hade gått ur bilen och gått mot församlingshemmet (där vi skulle mötas) så möttes jag utav min kompis och hennes kille och en massa andra som jag kände som skulle gå i min klass, det var en bra klass:).
Idag så gick vi bara igenom en massa och efter lunchen så hade vi tipspromenad och lite skattjakt mm, innan vi slutade så fikade vi:).

Hela denna veckan så är det bara en massa saker vi ska gå igenom, och på måndag så börjar den "riktiga skolan".

Nu kollar jag på film.
Kramar Nettan!

Min "Klemman":)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0