Praktik imorgon:)

Imorgon är det praktik, jag längtar för det kommer säkert att bli jättekul:).
Jag är jättetrött så jag somnar nog snart om jag kan såklart, på 2 dagar har jag gått ner 3 kilo, när slutar man att gå ner?

Har faktist inget specielt att skriva om, det var skola idag igen dock var Cindy och Alex sjuka men det gick lika bra för det:), jag hade kreativt skrivande och det är jätteroligt att sita och skriva sagor,berättelser och noveller i flera timmar.

Jag och Elin BFF:)


Det är så mycket som har förändrats sedan jag pratade och såg dig sista gången, jag har förändrats väldigt mycket det har desutom hänt en massa saker som jag så gjärna skulle vilja berätta för dig, och att höra dina svar och råd skulle betyda väldigt mycket för mig.
jag saknar alla pratkvällarna som vi delade, dom kvällarna har nu förändrats till annat men dom är rätt sköna då jag får huvudet i andra tankar.
I miss you<3


Kommentarer
Postat av: Anonym



Ett tips är att gå till en Homopat, jag vet att det låter skumt, men oftast är dom väldigt duktiga.

Det är en såkallat naturläkare.

Ett tag var jag förkyld hela tiden, varannan vecka , mitt imunförsvar var urkasst för att jag mådde dåligt, då gick jag till en homompat här i skåne och berättade om vad mitt problem var, så fick jag piller som hjälpte mig jätte mycket, jag blev mycket gladare o friskare. Nu har jag inte varit förkyld på några månader.

Så ett tips, leta upp ngn homopat nära dig, o sätt stopp för detta för du kommer rasa ihop en dag.



Kram Mickys

2009-08-31 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0