Trött.


Imorgon är det skola och jag känner inte "nej usch vad tråkigt" istället känner jag "gud vad kul att vara tillbaks"att komma tillbaka till sina klasskompisar och prata om helgen som varit:).
Det är roligt förutom att man måste gå upp så himla tidigt och jag är så trött då, desutom så sov jag inte en ändaste blun inatt så jag är jättetrött nu, har väntat hela dagen på att få gå och lägga sig (lägger jag mig tidigt så vaknar jag mitt i natten).
Trötta jag har desutom varit barnvakt åt Hilma i några timmar.

Idag har det varit en sådan dag när jag inte vill äta något eller kan utan att spy, jag skulle äta förut idag "rödspätta" mums men jag åt två tuggor och trodde att jag skulle spy. Det är absolut inte roligt när det är så, jag känner aldrig längre någon lust för varken mat eller dricka men vissa dagar är bättre än andra så vissa dagar kan jag äta (inte bra och inte mycket men något är bättre än inget).
Nu under dom senaste dagarna så har jag haft fruktansvärt ont i magen och den har känns helt "svullen".

Nu är det mörkt ute likaså i himlen så god natt Magnus, vi älskar dig.
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0