Det är kul...

Jag har inte gått så länge i den "nya" skolan men jag känner redan *oj vad kul*, och jag känner att det kommer att bli jätteroligt i denna skolan och så kommer jag att ha praktik en gång i veckan (att börja med), som troligen blir på ett dagis (förskola heter det nu för tiden men jag säger dagis) eller hos en barnmamma som kommer att bli så skoj:).

Jag och Emma har varit ute och cyklat en stund idag, som Emma tyckte var roligt desutom jag också.
Vi cyklade också förbi en stor "backe", (en jättestor backe som är pulkabacke om vintrarna) så Emma pekade på den och ville upp, så vi ställde våra cyklar och gick upp för den långa backen, som vi sedan beskådade och gick sedan ner och cyklade vidare hem.
När vi kom hem så hoppade Emma,Hilma och jag studsmatta ett bra tag innan dom skulle in och sova.
Dom är för söta och jag älskar dom båda något ofattbart.

Imorgon är det skola igen och jag är bara posetiv imot att :)

Emma hoppade högt upp i luften när vi var och badade:)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter ju underbart :)

2009-08-20 @ 17:47:30
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0