Längtar till tisdag.



Jag skrev inget igår eftersom att jag var hos några kompisar i stan och sov sedan där, det var jättetrevligt att umgås med dom bästa:) vi var också och såg min kompis kille och hans band spela, dom var jätteduktiga och bra.

Jag är verkligen jättetrött och känner att jag kommer att somna vilken minut som helst, imorgon är det skola och det är roligt men jag har absolut ínte emot helger och sovmorgonar men det är skönt att träffa folk och få huvudet på andra tankar:), jag längtar tills på tisdag för då börjar min praktik som ska vara varje tisdag, och jag ska vara hos en dagmamma och leka med en massa dagbarn:), jag gick själv när jag var liten hos den dagmamman ett tag. Det kommer att bli jätteroligt, eftersom att jag verkligen älskar att jobba med barn.

Nu ska jag försöka att sova.
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0