Award



Liten tanta lät utmaningen ligga öppen, jag haffar på och skriver 10 saker om mig själv som ni(eventuellt) inte vet.


1. Jag är envis ( ger mig inte i första hand)

2. Jag gillar att prata (börjar du att prata med mig så tystnar jag aldrig;) haha)

3. Jag älskar barn (tröttnar aldrig kan leka med dom i evigheter)
 
4. Jag älskar svenska kriminalserier

5. Jag är en märkesfjolla (älskar märken speciellt burberry)

6. Jag har väldigt bra självförtroende (haha)

7. Jag har celiaki,laktos och ägg (har man en sak ska man tydligen ha "allt")

8. Rättar alla när de pratar (något som inte uppskattas)

9. Tror gott om alla (Sådan man är själv tror man om andra

10.  Jag har en piercing i navlen
11. jag älskar att fota och såklart ska jag bli fotograf;)  BONUS

Utmanar inte heller någon, utan kopiera bilden -posta på din sida och skriv en kommentar!(Så att jag kan tjuvläs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0