Fråga

Fråga:  Du är inte lite wannabe kissie ?!
ltså typ hår förlängning , kläder hit o dit , o typ titta på mig jag är rik ?!
Sen ska du förlänga ögonfransarna o nu mjukis dress :O !
Alltså gud ...


Svar:  Nej jag är inte wannabe kissie, jag är mig själv. Hårförlängning är det många som har och jag använder inte det längre och kläder köper väll alla??
Jag har aldrig skrivit att jag är rik och tycker inte det heller, det där med ögonfransarna sade jag inte att jag skulle göra utan att jag skulle vilja göra det om jag vann pengar eller något. Mjukisdress? Har jag velat ha väldigt länge för att det är skönt att bara gå runt i mjukiskläder när man bara är hemma, och den var snygg.
Stör du dig på min blogg så har jag inte tvinga dig att läsa den

//Nettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0