Grattis Hilma


Hilma öppnar det första paketet hon fick utav mig

Hilma fortsätter med det att öppna

Och en hello kitty plånbok var der innutu:)

Nu tar det andra paketet utav mig

och i det andra paketet var det en massa smådjur ifrån mig och mamma och pappa

tredeje och sista paketete ifrån mig & mamma och pappa

Och i det sista paketet ifrån oss var det ett Hello Kitty MEMO

Idag fyllde vår lilla Hilma 3 år och det var varit kalas hela dagen, tänk att du redan är så storr gumman.

Idag fyllde din dotter år det är sorgligt att du inte kunde vara med på hennes 3 års dag, och det är inte bara denna födelsedagen utan alla som kommer att vara så. Det känns inte så länge sedan jag höll Hilma för första gången och hon var så liten som en docka, och aldrig när hon tog sina första steg och sade sina första ord men som sagt tiden går fort.

Grattis älskade Hima, jag tyckte att vi lyckades få en rätt så bra födelsedag åt dig trots att inte pappa kunde vara med, så där blir det aldrig detsamma men vi försöker så att det ska bli så bra som möjligt.

Kram Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0