Gröthjärna?

Jag är i skolan och nu har jag rast, rätt tråkigt nu eftersom att nästan alla är sjuka så vi var inte alls många idag i klassen.
Så jag satte mig vid en dator eftersom att det inte fanns så mycket annat att göra, och alla personer typ är borta.

Jag börjar bli glömsk eller efter Magnus död så fick jag en gröthjärna, glömmer allt så om jag ska göra något måste jag skriva ned det och göra en massa för att påminna mig själv. Idag när jag skulle till skolan hittade jag inte min nyckelknippa där både min skolnyckel hänger på och min husnyckel, letade verkligen över allt men var tvungen att gå utan nyckel sedan för annars skulle jag ha missat bussen. I skolan så bad jag en i min klass att jag skulle få låsa in mina saker i hans skåp, sedan på lektionen säger läraren till att jag hade tappat min nyckel och att den låg hos (någon som jobbar i skolan haha minns inte vad hon var för något). Nu har jag i alla fall mina nycklar men oj vad klantig jag är, hur kunde jag tappa min nyckelknippa?
Det har aldrig hänt innan.

Kram Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0