Har slutat och väntar på skjuts

Nu har jag slutat för dagen och väntar på att mamma ska hämta mig (slutade lite tidigare så får vänta), bussen kommer inte förens klockan 13 något och det är segt att vänta på.
Mamma är ändå ledig nu på dagen så då får hon hämta mig;) haha, fredagar slutar på så tidigt på och bussen kommer så sent så jag tvingar helst någon att hämta mig på fredagar.

Idag måste jag slå in födelsedagspaketen till Hilma som fyller år på söndag, och imorgon åker jag till dom och ska gratta henne på söndag:). Har annars inte hunnit så långt med julklapparna än, jag har bara köpt till pappa och Emma än sålänge.


Nu kommer hon nog snart
Kram Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0