Oj vilken dag

Oj vilken dag jag har haft fullt upp känns det som,har varit i skolan och det var riktigt drygt och jag har varit fruktansvärt trött hela dagen. Sedan så dog min mobil i skolan (batteriet tog slut) och mamma hade ring ett flertal gånger utan att jag kunde svara men sedan när jag var påväg till bussen så körde mamma förbi med bilen, och stannade då givetvist och tog upp mig. Jag var sedan hemma en liten stund och åt och följde sedan med till macken för att jag skulle hjälpa till att jobba lite. Och nu så kollar jag på fikm med mamma och pappa och sedan blir det att gå ut en sväng med hunden och sedan se klart filmen och sen sova. Haha mycket i ett:).

Kram Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0