Det är som det är, men ni ska veta att jag älskar er!

Iåning gjord och allt går jag till bussen men bussen åker iväg och kvar står jag och viftar med armarna att bussen ska stanna men nej det gör den inte!

Det blev en "hemmadag" idag att bara vara hemma och slappa, läsa bloggar, skriva på bloggen, äta och snart blir det tv=). Någon som kan föreslå något att göra en sådan dag som denna? p.s har läst klart "i taket lyser tjärnorna" så himla bra bok och den berör in på djupet!

Som jag brukar säga, alla älskar inte alla men tjaffs vad är det bra till? Har ni något på hjärtat lätta att med att prata istället.
Det har blivit som det har blivit men kära barn ni ska veta att jag älskar er för alltid och nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0