Fullspäckade helger!

Medan jag satt och kollade
 på "Andra avenyn" 144 avsnitet (älskar den serien), så ringer Jessica och undrar om jag kan vara barnvakt åt Theodor och Zhafira nästa söndag och vilka tider hon hade tänkt sig osv, såklart svarar jag ja (hade inget specielt för mig ändå), vi säger hej då och jag lägger på. Fortsätter att kolla på serien "Andra avenyn" och så ringer det igen och jag kollar på luren och frågar mamma vem detta är och säger nummret, mamma säger att hon tror att det är Jessica igen och jag bara jaha?, glömmde hon att säga något typ? och jag svarar "ahh hallå" för att jag tror att det är Jessica igen men nej det är Simon och han undrar om jag kan vara barnvakt åt Aurora nästa lördag, och jag svarade såklart ja där med=). Men kunde inte hålla mig för skratt när jag sedan lagt på, för hur roligt låter det inte? Först ringer en om barnvakt sedan 3 minuter senare en annan, haha=). Men visst ställer man upp, det är ju roligt oxå=)

Men nästa fredag så fyller min storebror 21 år (inte den älsta utan den näst älsta) så då blir det kalas och gratta Marcus=).

Nu på lördag så blir det "Rudarevyn" i Ruda (hehe) så då får vi en massa gäster och massor av god mat och sedan blirdet revy i stora lass=).  p.s: har nte glömt er mina änglar!
Kram Nettan!



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Synd att du inte ska med imorgon! :'(

Cindy har sagt till mig att hon ska med så då måste hon fan följa med för jag vill inte vara själv!



Hur gick det på fysiken?

PUSS

2009-02-10 @ 18:50:04
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: nettan

Okej ahh=/ man får hoppas att hon kommer så att du slipper vara själv! Det var riktigt svårt men jag svarade på typ allt så jag hoppas att det gick bra. Puss<3=)

2009-02-10 @ 18:51:25
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: kristina

Ingen har glömt NettNutt heller.:))

2009-02-10 @ 21:10:24
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: nettan

Kristina; Va bra=)

2009-02-10 @ 21:18:35
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0