Inte vilken mack som helst!

Ytterligare en dag på macken hehe=) jag läste matsedlen på pizzerian idag som dom ska ha vecka 7, och som dom skulle faxa iväg idag till olika företag, och jag hittade nåra fel så jag frågade innan dom skulle faxa om jag fick ändra hehe, och det fick jag så det blev rätt tillslut och sedan faxade jag iväg det åt dom (så är det när man är petig).
Har sagt till Jessica att hon är "tvungen" hihi, att åka till "Leoslekland" med Theodor & Zhafira och så måste jag oxå följa med hehe, så det blir det någongång, roligt,roligt.
Nu är jag i alla fall hemma och väntar på att maten ska bli klar som pappa lagar idag (fläskfile med kroketter och bearnaisesås) mums=).
 Föresten när jag var på väg hem från macken träffade jag det gulliga paret, Elin & Fred=) dom var som alltid lika gulliga,trevliga och glada som vanligt.
Kram Nettan!

 Min älskling Pelle=)



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tack så mycket att jag får låna boken :)

2009-02-08 @ 10:24:28
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: nettan

varsegod:)

2009-02-08 @ 12:32:42
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0