Lov, och saknar dig!

Idag är det måndag men inte vilken som helst det är sportlov idag=) och idag kommer min lilla pingla hem oxå så blir väll att leka lite med henne oxå=). Nu ska jag bara platta håret och sedan slänga på lite smink och gå till mamma (hon skulle ha något brev) och så ska ja hälsa på och vänta till Hilma kommer hem.
Igår var en riktig slödag låg och kollade på tv/film typ hela dagen fast jag var ute och gick några gånger oxå, det var riktigt skönt att ha en slödag och bara ta det allmänt lungt.
Imorgon ska mamma och jag åka till oskarshamn till sjukhuset (mamma ska ta lite prover och ultraljud och så) och efter det blir det kanske att gå en sväng på stan och sedan åka hem, och på onsdag hade jag tänkt låna Hilma hela dagen, så hon och jag ska ha jätte roligt och mysigt.
Saknar dig Hilma<3
Kramar Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0