skriva med Aurora

Idag har jag spenderat en del på macken och där var Aurora oxå så hon och jag har målat och skrivit (jag skrev ett ord som hon ville så skrev hon av det sen) hon var jätte duktig =). Förut skjutsade Simon och Aurora hem mig och där lagade jag mat till mig själv (makaroner och varmkorv) och ett glas coca-cola, jätte gott.
Sedan blev det att gå ut med hunden (Pelle) och medan jag var ute så tog jag några fina bilder med min kamera (laddar upp dom senare kanske, är på macken nu och har inte med mig sladden) och när jag gått med min gulliga vovve så lämnade jag av honom hemma och gick vidare till macken och möts av Aurora som vill måla och skriva igen hehe så man får ju ställa upp=).
Snart kommer Hilma hem så då får jag gå och hälsa på min sötnos=)
Älskar dig Hilma.
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0