Gullungarna är hemma!

Äntligen kom Hilma & Emma hem =) och såklart var jag tvungen att gå dit och hälsa på sötnosarna. När jag kom skrek barnen för fulla munnen "Nett" och massor utav kramar fick jag ju oxå, sedan tjatade dom att dom ville se "pippi" så Magnus gick och stängde på "pippi" i Emmas rum och jag gick in i Hilmas rum och stängde på "Krambjörnarna" (och det gick lika bra), där satt Hilma och jag mitt på golvet i Hilmas rum och kollade på "Krambjörnarna" och ibland blev det läskigt (enligt Hilma) så då höll hon för ögonen samt jag=).
Massor utav skoj och bus med barnen i Hilmas rum där "krambjörnarna" stod på för fullt och barnen sprang runt i rummet med "städsaker" i miniformat (leksaker) och stojade sig och hade sig.
Sedan satt jag mig i en fotölj ute i tv-rummet där "halv 8 hos mig" stod på och popcorn stod på bordet som Hilma knölade för fullt in i munnen och så gav hon mig några oxå ibland (när jag inte tog själv, hihi).
Sedan kom mamma och hämtade mig i brors bil (Johns), så nu sitter jag och väntar på mamma tills vi ska gå ut med hunden (Pelle), och sen ska jag nog gå upp och lägga mig, för imorgon ska mamma och jag vara i Oskarshamn klockan 13:30.
Kramar Nettan!

Tog en fin bild när jag var ute och gick med hunden idag
 
Hilma med sin nalle "Nasse"

Hilma är "inne" i tv:n

Emma och Hilma leker=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0