Min kärlek till dej gumman!

Hilma betyder: Beskydderska!
I Mars 2006 träffade jag dig för första gången, du var då bara ynkla små 5 månader nu är du redan 2 år och 2 månader min stora tjej. Att träffa dig var det bästa som har hänt mig, och jag ångrar inte en sekund min sötnos. När du började ta dina första steg lös jag upp av glädje för du är så stark och modig , när du för första gången sade "Nett" kommer jag aldrig att glömma, det var så otroligt gulligt och att få höra  dig säga det. Efter en tid babblade du på och nu är man van att du säger "Nett" men det är fortfarande gulligt att höra dom små orden från din mun. Det är så roligt och underbart att ett litet  underverk som du kan bli så glad när jag hälsar på.
I juli förändrades mycket men som sagt "tur i oturen" inga människor kom ju till skada. Älsklingen skulle något ha hänt dig denna dag skulle jag aldrig kunna förlåta mig själv, i alla fall om det inte var mitt fel, men skull det hända ändå skulle en enkelbiljett till psyket vara det ända. Men nu finns du här och glädjer upp alla sorgsna stunder.
Hilma Anna Marie Roos Tack För Att Du Finns<3



Kommentarer
Postat av: kristina

Sååå söt.:))

2009-02-14 @ 00:27:04
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: nettan

Kristina; klart att Hilma och jag är söta hehe =)

2009-02-14 @ 12:38:16
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: Nettan

2009-02-16 @ 14:07:16
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0