Grattis bror!

Idag har mamma och jag varit i Högsby och sedan från klockan 2 tills nu så har jag varit på "Punkten" (ett barn/ungdomsställe), där det finns spel, biljardbord,datorer,tv, pyssel med mer, mamma har jobbat dom tiderna så jag har varit med henne där (det var inte så där jätte kul jag satt mest med mobilen och messade).
Idag har det inte blivit någon Hilma=( men jag får väl gå och hälsa på min prinssessa imorgon=).
Massor utav grattis kramar till dej bror som blir 21 år idag=)
Grattis Marcus Karl Andersson=).
Vi ska gå och fira honom imorgon kväll så imorgon ska vi åka till stan och "hämta" presenter (saker som vi har lagt undan).
Så HIPP HIPP HURAAAA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0