Två dagar i ett!

Kalaset hos bror (Marcus) gick bra och det
bjöds på smörgåstårta och daimtårta mums=).

Maria,Simon,Aurora,
John,Hanna,
pappa,mamma,jag,
Marcus,Louise,
Kenneth, kenneths lillebror.
Alla dom och vi var där, det var trevligt och på brors 21 års kalas fick han ett pc3, ett halsband, ett ljus, en tavla, en sodastreamer, det var nog det kommer i alla fall inte på mer.
Det var i alla fall en lyckad kväll tack för det!


Igår så var jag hos Kristina,Magnus,Emma och Hilma nästan hela dagen, dom bjöd på tacos och det var jätte gott och såklart lånade jag med Hilma ut ett litet tag sedan så kollade Magnus,Kristina och jag på film (delvis barnen ibland
fast dom lekte mest).
Efter filmen så åkte jag hem och kollade på melodifestivalen och kollade på filmen "hot chick" sedan gluttade jag bara igenom kanalerna och somnade sedan=).

Idag blir det mest att ta det lungt för imorgon är det skola.
Vet inte riktigt vad jag ska göra kanske hälsa på mamma?! Jag vet faktist inte jag får se.
Kramar Nettan!

Sötaste bebisen<3



Kommentarer
Postat av: kristina

Så sött. Och Hilmen har fått en egen kategori!:))

2009-02-22 @ 18:38:01
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: Nettan

klart hon har fått en egen kategori=) laddar ju upp massor av bilder på henne och skriver en massor om henne så då var hon ju tvungen att få en egen. Kram.:))

2009-02-22 @ 18:56:48
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0