Duktigt Aurora

Min "hemmadag" blev inte så jätte mycket hemma för jag gick till mamma (macken och pizzerian) och hälsade på, stod och pratade en massa med Maria och visade en gullig sida med barnkläder och så för henne, och sedan kom Aurora=).
Aurora blev helt tokig när hon såg med och vi lekte "titt ut" hihi, och jag gick runt och bar på henne och hon visade mig hur fint och duktigt hon kunde skriva sitt namn & mamma och pappa=).  Tyckte min lilla princessa var jätte duktig men sedan kom pappa och hämtade mig för att vi skulle hem och laga mat och sedan äta, nu är alt det redan gjort så vad ska man göra nu?! Kanske låna dig? saknar dig jätte mycket hjärtat, du betyder<3.
Kramar Nettan!





Vad duktig du är, på hennes teckning har hon skrivit "Aurora "Mamma" "Pappa" och målat en blomma, ett hjärta och målat av mig (sa hon hihi).



Kommentarer
Postat av: kristina

När åker ni färjan?

2009-02-11 @ 21:49:47
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: Maria

´Hej jomin dotter är jätte duktig:) älskar henne..:)

2009-02-12 @ 19:59:40
Postat av: Maria

Jo min duktiga dotter.Älskar henne mest i hela världen. Vad du blev fin,när Aurora målade av dig:)

2009-02-12 @ 20:01:03
Postat av: nettan

Maria; ahh hon är jätte duktig=). Ja visst blev jag snygg;)? haha

2009-02-12 @ 20:41:24
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: nettan

Kristina; vet inte riktigt i Maj någongång tror jag

2009-02-12 @ 20:42:24
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0