middagen från igår

Som sagt fick gäster hit igår och båda mina bröder med sina flickvänner kom hit och vi åt jätte gott och pratade och sedan gick vi på revy (inte Marcus och Louise) dom gick hem istället. Revyn var tyvärr inte så bra och rolig som den brukar vara (vi har gått varenda år) men dagen i helhet igår var jätte rolig=).  Jag tog bilder på förrätten som var räkcocktail fast tyvärr glömde jag bort att ta en bild på den goda varmrätten som var fläskfilé gryta med hasselbackspotatis fast efterrätten som vi åt när vi kom hem från revyn tog jag kort på den var jättegod melonsorbé med fruktcocktail och ett litet geléhjärta på toppen =).

Förrätten är dukad.

Så såg förrätten ut på alla 9 platser.

Räkcocktail.

Efterrätten.

Melonsorbé med fruktcocktail.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0