finns spöken?

Finns spöken? allt så jag vet inte direkt vad jag ska tro men spöken är ju inte direkt något jag tror på men det vad riktigt läskigt hemma hos mig igår.
 
Igår så sa jag till pappa att ta upp min mobil när han ändås skulle upp sedan men det tog sin tid och jag hann att somna så pappa gick ner med telefonen sen igen för att jag redan sov, mamma och pappa skulle precis gå och lägga sig och sen ringer pappas telefon och det står "nettan ringer" men min mobil låg nere och alla var uppe (mamma, pappa & jag) och pappa blev riktigt rädd men tillslut gick han ner ändå och kollade varför det ringde fast jag sov och mobilen låg ensam nere på bänken, pappa tog  min mobil och la den bredvid mammas och pappas säng uppe och mamma och pappa gick och la sig men vaknar sedan av att det ringer i pappas telefon igen "nettan ringer" stod det igen.  Snacka om läskigt =).

Imorse när jag vaknade fixade jag iårdning mig och åt frukost och mamma och jag pratade om detta som hade hänt inatt, och sedan går vi ut i hallen för mamma ska gå ut med hunden då ligger kattens halsband jätte fint och öppet på golvet, hur hade han lyckats få av sig det? vi kan säga att det inte är något lätt knäppe på katthalsbandet ;) jaja men alla vet ju att allt detta som hände har ju en naturlig förklaring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0