Let´s dance

God dag alla, är nu på mammas jobb på datan och sitter och kollar runt bättre det för när jag skulle komma och hälsa på mamma bara strömmade det in med folk som stressade och hadde sig så lilla lugna jag gick och satt mig vid datan (det var mycket bättre) hihi:).

har funderat ska man hälsa på kidsen? eller inte?? det blir nog så för har riktigt tråkigt och är trött som vet inte vad (vissa blir tröttare av barn men inte jag då har man ju något att göra, men jag kommer att bli sen när jag går hem) hihi.

Vem tycker ni ska vinna let´s dance? själv tycker jag att Laila Bagge är grym på dansgolvet :) Kram


Let´s dance gänget :)


Kommentarer
Postat av: jch

Blondinbella

2009-01-17 @ 22:01:32
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0