Lördag!

Inte så specielt mycket bloggande idag men jag har faktist en ursäkt, jag har jobbat idag i 6 timmar så är jätte trött nu vill bara gå och lägga mig i min säng och kolla på en film=).

Min dag började med att gå upp ur sängen (som var riktigt svårt för att jag var trött) sedan tog jag en lång och skön dusch och en snabb frukost och sedan bar det av till pizzeran och jobba, stresigt men rikigt roligt jag har gjort allt ifrån baguetter
till att stå i kassan sedan har jag oxå stekt hamburgare och gjort min egna glutenfria pizza en specialare ;) ost,skinka,fläskfilé och bearnaisesås=) Mums.
Sedan kom fin besök hihi min sötunge Hilma såklart och gulliga Emma=) och som alltid var dom gulliga och glada och såklart busiga=).


Min pingla älskar glass =)

I stora lass=)

Och att leka kurragömma är nte heller helt fel=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0