En jobbig natt!

Usch denna natten (i natt) var en utav dom värsta på länge, sedan magnus gick bort.
Jag somnade inte förän vid 4 på morgonen, jag var jättetrött men kunde bara inte somna.
Jag försökte att tänka på andra saker men hela tiden kom det bara upp en massa minnen, jag grät mig till sömns, så klockan 4 kollade jag på klockan för sista gången innan jag somnade.

När det är såhär så vill man bara att det aldrig mer ska bli kväll/natt igen, för det är så fruktansvärt jobbigt att gå igenom detta om och om igen.
Det tär fruktansvärt mycket på mig.

Jag hoppas att de onda demonderna som kommer om kvällarna/nätterna, håller sig borta ikväll i alla fall lite, så att jag får någon sömn i alla fall.

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Nett

Hejsan! Jag heter Jeanette, kallas Nettan av familjen, men på nätet för Nett =)

2009-07-17 @ 18:58:29
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Nett

Javisst är det häftigt =) Så¨tragiskt detta med Magnus, har inte riktigt hängt med, men har scrollat nedåt och läst en del. Ha nu en fin kväll, själv skall jag dusha och bege mig till jobbet kram

2009-07-17 @ 19:30:20
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0