inte min ordinarie jobbdag!

Idag är inte min "ordinarie" jobb dag *hihi* (låter som att jag alltid jobbar men jag ska ju göra det nästa vecka med) men jag jobbar idag för det, för Kristina och barnen kommer tyvärr inte hem idag så jag har inget att göra så jag hjälper mamma:).
Allt känns mycket bättre och lättare när jag har något att göra,och inte bara sitta hemma för då kommer tankarna och tårarna. Men jag måste nog återvända till jobbet nu men ni får ha en jättebra dag alla och ni som inte kan försök:).

Föresten tack alla ni som skickar en massa fina kommentarer det värmer verkligen, och går rakt in i hjärtat.

Sötaste Klemman:), saknar dig gumman.
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Haha så söt hon är! :D

2009-07-13 @ 12:08:15
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Jeanette Dahlström

Vad söt :)

2009-07-14 @ 15:17:45
URL: http://blacktosvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0