Photoshop!

Har inte hunnit att skriva idag, har jobbat och varit med Elin, sedan så har jag haft fullt upp med photoshop, så jag har fixat min header på bloggen också ni kanske ser det? det kanske inte blev världens bästa (gjorde att själv) men jag ska ändra på det imorgon eller något, jag orkade bara inte hålla på med att mer just nu.
Så ni får stå ut så länge hur det ser ut:) *hihi*.
Nu ska jag försöka att sova lite tills jag ska upp imorgon. Föresten mina kläder kom idag, så bilder kommer imorgon:).
Kramar Nettan!

God natt Magnus


Kommentarer
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-15 @ 00:28:02
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tyckte det blev jättefint:), fotona var väldigt fina också, den längst ner på dig var jättefin:).

2009-07-15 @ 14:16:41
Postat av: marie

Jag tyckte att det blev jättefint, men den innan var inte så tokig den heller:)

2009-07-15 @ 14:19:09
Postat av: Louise

Fint:)

2009-07-15 @ 14:19:28
Postat av: Ines

Inte så tokigt för att göra det själv, om jag skulle göra det så skulle det inte bli helften så snyggt, så det var jättefint:).

Kram

2009-07-15 @ 14:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0