Rysare-tortyr

Jag såg nyss en rysare "Martyrs", när det är en dryga halvtimme kvar av filmen så kommer pappa upp, han sätter sig bredvid och läser tidningen men tar bort tidningen i mellanåt för att kolla på tv:n, på filmen börjar de sedan att tortera en tjej, de skinnflår henne helt utan ansiktet, det var rätt äkligt men jag kollar vidare som ingentingen medan pappa lägger undan tidnningen och sitter och kommenterar filmen, medan vi kollar på filmen så hör jag pappa sitta och säga hur vidrigt det är och hur man kan vara så sjuk att göra så, ja så på slutet så satt jag mest och skrattade åt pappa, *hihi*.

Det är ju bara film som tur är:), men man behöver ju inte undra var alla psykopater får alla sina ider ifrån, det är ju bara att kolla på film så får man väldigt mycket sjuka idéer, som hur man ska tortera någon.

Nu när jag är inne på detta ämnet så kan jag berätta att i det andra huset (huset som brann ned till grunden den 27 Juli) så skämtade jag mycket om att jag ville bli torterad i deras källare (haha jag vet det låter sjukt) så Magnus föreslog vissa saker som jag kunde bli torterad på, han sa massa exempel som att klippa av håret och det ville jag absolut inte bli av med och jag ville inte bli av med mina naglar, mina fingrar ville jag ha kvar, och jag ville inte ha skärmärken på kroppen och inte något i ansiktet, jag ville inte göra något men ändå ville jag det (på skämt), så jag brukade säga att jag ville bli torterad i källaren men när det sedan kom förslag på vad, så var det svårare:) hahaha.

Vilka idéer man kan ha.
Kramar Nettan!

Jag har så många roliga och fina minnen utav dig.
Miss you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0