Saknad!

Du är saknad, och saknaden växer sig allt större för var dag som går.
Du ska veta en sak Magnus, jag saknar dig så otroligt mycket och jag älskar dig så outhärdligt mycket, du ska veta att jag aldrig kommer att glömma dig och att jag alltid ska hålla dig vid liv.
Jag ska alltid hålla dig vid liv vad som än händer, för mig kommer du aldrig att vara död, för mig kommer du alltid att leva vidare i mitt hjärta.
När jag får mod och kraft ska jag hälsa på dig oftare, tända ett ljus och bara var hos dig, och glömma allt runt om kring ett tag. Men nu har jag ej den kraften tyvärr att vara hos dig så ofta, men den kommer med tiden.
Det känns som att alltid kommer känna såhär och alltid kommer att må såhär, men det kommer bli bättre men jag glömmer dig aldrig.
Jag ska hålla dem fina minnena utav dig levande för alltid.
Jag älskar och saknar dig.

Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ja det gör jag..men allt står i kategori i menyn

2009-07-13 @ 00:58:49
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: kjersti

Fantastiskt fint skrivet till din "extra"pappa.

Kram

2009-07-13 @ 19:52:13
URL: http://bloggberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0