Sommarjobb!

Idag har jag jobbat ifrån 12.00 till 18.30, första dagen jobbade jag över 2 och en halv timme *hihi*, det var så roligt så jag stanade kvar ett tag och hjälpte till. Jag hjälper mamma som äger en mack, så jag har stått i kassan och sörvat kunderna:). Jag tycker att det har gått väldigt bra och priserna sitter kvar i huvudet:). Jag ska jobba hela denna veckan och så får jag se om jag ska jobba hela nästa vecka med, det är i alla fall skönt att ha något att göra, för när jag gör något så hinner jag inte att tänka och sakna så mycket som vanligt, för nu sitter jag ensam med min dator och då kommer alla tankar och man får torka tårar ofta, det är rätt jobbigt men det är en process jag går igenom.
Har ni haft en bra dag då??
Jag har haft en rätthyfsad dag förutom att jag är jätteförkyld, och min hals svider och gör ont som bara den men som sagt det går snart över det är värre med vissa andra saker.

Blir i alla fall att äta halstabbletter tills det går över.

Tråkigt väder ute

Tiden går men den har ej läkt några sår
Saknar dig min älskade x-tra pappa Magnus
Rest IN PEACH
 Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jodå jag har haft en bra dag :)

Frågestund i min blogg! :)

2009-07-06 @ 21:56:33
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0