Blå jungfrun(blåkulla)!


Ön,Blå jungfrun

Båten vi åkte med dit och hem

Mamma och pappa på Blå jungfrun

"Kyrkan" på Blå jungfrun

Vägen upp till "Kyrkan"

Det var inte så lätt att ta sig över allt, det blev mycket klättring

Fin utsikt över blå jungfrun

Pappa på blå jungfrun

Dessa tre märkerna (triangeln) symboliserar toppen på Blå jungfrun

Bild på mig, inte världens bästa men ändå

Fin utsikt

Stenarna som har formats utav vattnet

Fin utsikt

fyren på blå jungfrun

Några häftiga blommor pappa och jag hittade

Brant väg att gå på

pappa, det var lite läskiga vägar att gå

Vackert:)

Vit fin sten

Pelle var också med:)

Hemfärden

Hemfärden.

Och kom ihåg ta inte med någon sten hem ifrån ön, det bringar livslång olycka, jag tog som tur inte inte med mig någon sten hem inte mina föräldrar heller, jag tycker det räcker med den otur jag redan har haft.
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh vilka fina bilder, det ser ut som att ni har haft en rolig och rätt bra dag, fast det som har hänt dig, tänker på dig.

Och hoppas att du har haft en rätt hyfsad början på sommarlovet.

Kram på dig.

2009-06-30 @ 22:13:20
Postat av: Beatrice

Du har tagit jättefina bilder Nettan :)

Jag saknar dig!<3

2009-07-01 @ 16:40:26
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0