Fint väder!


Fengur med nät för ögonen mot flugor:)

Sötaste tjejerna som ger varandra en kram:)

Emma och Hilma hoppar studsmatta:), och duktiga är dom också.

Shit vad Emma hoppar högt och flyger

Vilka miner dom har när tv:n är igång med barnprogram:)

Sötaste Hilma:)
En händelserik dag med massor utav bus och värme, jag och Kristina har hoppat runt med Emma och Hilma på studsmattan som galningar i den varma hettan.
Nu har jag min kamera som sagt och det kanske syns när jag har en massa bilder på barnen igen:).
Dagen har varit lång men härlig jag har också varit ute hos Fengur och tittat till honom, allt var bara bra med honom för kan det vara dåligt när man går på grönbete:) *hihi*.
Mamma tjatar att jag ska ta in tvätten så jag får vär ta att göra det
Kramar Nettan!


I miss you, I miss you I am not whole without you here on earth.
 Magnus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0