Grattis till mig!

Mitt kalas i bilder och födelsedags presenter!

Jag fick jättefina blommor utav min morbror Mikael och hans fru Annelie och mina kusiner Dennis,Jimmy och Jesper

och ett kuvert med ett kort i och pengar. Tack så jättemycket min underbara släkt

Jag fick en ask utav Kristina,Emma och Hilma inklusive Magnus.

med ett par jättefina öronhängen i. Tack så jättemycket mina kära på jorden och i himmlen.

Och så fick jag en jättefin väska utav Kristina,Emma och Hilma inklusive Magnus.

En gucci väska. Tack så jättemycket mina kära på jorden och i himmlen.

Jag fick ett fint kuvert med ett telefonkort innuti som är påfyllt med en massa pengar:). Tack så mycket bror min.

Jag fick en "mini" bärbardator utav mamma och pappa:)

En jättefin dator med mobiltbredband till:). Tack så jättemycket mina älskade föräldrar.

Vi åt god nöttårta med grädde och jordgubbar på, jag glömmde att ta kort innan alla hann att ta men så här blev det *hihi*

Min kusin Jimmy som har ätit tårta:)

Min morbror Mikael,kusin Jimmy och bror Marcus

familj och släkt (alla är inte med dem var på en massa olika ställen alla *hihi*), jag gör någon konstig min på bilden:).

Kusin Dennis och sötnosen Hilma.

Emma och Jesper leker *hihi:), så söta ihop.

Hilma nattar dockor och en häst i sin säng:)(hemma hos oss).

Jesper hjälper Emma med selen till dockan:).

Hilma är tokig som gömmer sig under täcket:), och benen sticker fram.

Sötisen som kom fram under täcket:)

Emma är duktig på att skriva:), jag har skrivit ett ord med den gröna pennan och så har hon skrivit av det med den rosa pennan:), Emma du är jätteduktig och jättesöt min lilla tjej:).

Tack alla för alla fina grejer jag har fått och tack för att ni kom och ville gratta mig, jag har haft en jättebra födelsedag ihop med er, Tack.
Det känndes konstigt att inte Magnus kom på min födelsedag och att han inte har grattat mig idag, men jag har ju fått paket ifrån honom genom Kristina,Emma och Hilma, men ändå han skulle ha varit här då skulle det ha varit som vanligt och födelsedagen skulle ha varit perfekt , den var jättebra men den skulle såklart ha varit bättre.
Jag saknar dig Magnus och ingen i världen kommer någonsin att kunna ersätta dig.
Nu ska jag sova.
TACK för allt
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis gumman i efterhand! hoppas dagen va bra massa kramar

2009-06-04 @ 15:06:23
Postat av: Nettan

Jessica;Tackar:) Ja den var jättebra, kram.

2009-06-04 @ 20:25:48
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: Nole och Kicki

Grattis på födelsedagen lite i efterskott. På onsdagen skjutsade jag Kicki till Arlanda. Hon har flygit ner till Malayisa där Thimmy gifter sig till helgen. Min rygg pallar tyvärr inte en så lång resa. Så vi får ordna något när han/dom kommer til Sverige. Nu har jag ett antal kvällspass på KLT. Bussarna ska ju gå på kvällarna också:)

2009-06-05 @ 00:57:21
Postat av: Estefany

fina grejjer du fick :D. kram

2009-06-08 @ 13:24:15
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0